неділю, 15 лютого 2015 р.

Любов'ю все в житті вимірюй

Любов-любов, вона - ті крила,
Які до щастя донесуть,
Милуйтесь сонцем і зорею,
Добра від вас ждуть матері,
Любіть любов, бо легше з неб
Переживати тягарі.

Інформаційно-розважальна година "Любовю все в житті вимірюй", яку провели в бібліотеці працівники відділу обслуговування для учнів місцевої школи № 4 якраз і підкреслювала важливість любові у житті кожної людини.
Учасників заходу  познайомилися з історією виникнення свята Дня закоханих, з легендами та традиціями святкування в різних країнах.

А потім з захопленням приймали участь у конкурсі «Ти без мене – не ти, я без тебе не я!», вікторині «Що ви знаєте про день святого Валентина?" , грі "Передбачення".
Захід доповнювали відеоролик з історії святкування "Свята Валентина"  та відеоролик "Про Любов" .

А в дитячому відділі бібліотеки оформлено святкову виставку-інсталяцію "Я без тебе не я,ти без мене не ти"

Немає коментарів:

Дописати коментар